Jumaat, 24 Mei 2013

Help Me !



sometimes , aku terfikir . kenapa aku tak bolehh nk kekal kann hubungan aku dgn sapa-2 , even aku dahh cuba ? hari demi hari aku fikir . tapi tak prnh terjawab . but today , semua nyaa dahh terjawab . urmmm , DYA DAHH SUMPAH HIDUP AKU ! 'sumpah , demi allah , hang tak kann bahagia dgn owng laen' . still teringat ingat kata-2 tuh . apa patut aku buad ? :'( aku dahh buntu . akibat salah faham dgn dya dulu . dya teruss sumpah aku mcm tuh . arghhhh , kenapa allah selalu uji aku mcm niy ? ya allah , aku tak kuat lagi nk hadapi semua niy ? kenapa owng yg aku sayangs selalu tinggal kan aku ? semua niy ada kena mengena dgn kata-2 dya kaa ? :( ya allah , lembut kann lhaa hati dya utk memaafkan aku :'(
dear awak : tlg maap kann sy . sy niy hanya manusia biasa yg tak prnh lari drpd melakukan kesilapan :( tlg maap kann sy . sy ponn nk bahagia mcm owng laen gakk :( salah awk kt sy lagi besar . tapi sy bolehh maap kann awk . tapi kenapa awk tak bolehh maap kann sy ? kenapa ? :(
pleaseee , forgive me :'(

Tiada ulasan:

Catat Ulasan